Summa sidvisningar

onsdag 3 juni 2015

Sjung om studentens lyckliga dar.....

Tittade precis på vädret inför fredagen då vita mössor ska sträckas mot luften och den ljusnande framtid är vår....lite sol och värme gör den dagen så mycket enklare för alla föräldrar som i veckor fixat och ordnat...partytält....studentskyltar och allt möjligt!
Vår fina Elin tar studenten och ska läsa vidare nu....
Inte klokt att denna lilla loppa redan är stor tjej...

Vi fick springa i regn till dagis...Isidor kröp upp under suffletten och bara ropade"pjiiiiiing" (spring)...det gjorde vi!

Han väckte mig idag genom att knipa åt min näsa....och lyfta på ögonlocken. Mysig start va?
Fast det är det ju ändå....älskade barn!!

Nu ska jag ta ett sista ta med pluggandet...sista rycket...!!!!
I morgon skrivs dom sista två tentorna...att man får skriva två tentor p samma dag borde vara straffbart....nu slipper vi dock lördagar. Det har vi ju gjort hela våren...
Jag är lugn som en filbunke....alla andra är det inte så det är tur "mamman" i gänget är det. Så klart man får påslag i morgon när man ska vända sida och börja skriva...det måste man ha för att skärpa sig. Men annars så klarar jag av att hålla mig stabil. Jag orkar inte stressa upp mig...det gör det ju inte enklare och det bli inte enklare.
Så jag LÄNGTAR till i morgon när det är klart!!!!
Då är jag halvvägs!!!!
50% är gjort och jädrans i min låda så skönt!!!!

Nu ska jag se om jag kan ta tag i detta....
Ha en fin onsdag...solen letar sig fram lite här nu.....
Inte alltid glad men nästan.....

Svänger fort....


Kloka,fina,härliga,bestämda,starka,goa ungen min!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar