Summa sidvisningar

lördag 20 juni 2015

Bullkalas och snabba ben!

Vädret svänger snabbt...från störtskurar till solsken. Man får köra rivstarter mellan skurar och strålar...snabba ben!

Vi har varit hos fina vänner hela eftermiddagen. Det blev ett riktigt bullkalas....rekordet för dagen har Isidor. Han älskar bullar...lik sin far!

Så mysigt att sitta i deras partytält och höra regnet smattra över huvudet.

I kväll har vi grillat...igen!
Kycklingfilé är det bästa jag vet att grilla.....
Johan och jag blev sittandes vid bordet medans dom små sen kolla på Tv...vi pratade om hur fantastiska barn vi har. Dom är så enkla...oftast! Isolde har nu under en månad testat oss lite.....men den fasen verkar nu klinga av igen. SÅ här är det ju med barn...utvecklingsfaserna man ska igenom. I bland sliter man sitt hår och ibland skulle jag kunna ha 2 st till. NEJ...vi ska inga barn ha mer :o)))

NUUUU ska vi parkera oss i soffan och inte göra ett handtag mer idag.
Jag har just mutat Isolde med en 10:a för att hon ska borsta mitt hår...ett trötthetstecken för mig.

EN mysig och alldeles lagom midsommarhelg!

Min finaste vän Anki!

Inget regn!!!!



Nä,det är inte hans egna bullfat!



1 kommentar: