Summa sidvisningar

torsdag 4 juni 2015

S O M M A R L O V

Eller ungefär så...
Nu är tentorna skriva....
Termin 3 är avklarad...et värsta jag upplevt uppriktigt sagt.Jag har gett upp och kommit igen fler gånger än jag trodde varit möjligt. Livet som student/mamma...sjuka barn har varit galet tufft. Man har haft dåligt samvete överallt...inte räckt till någonstans...för någon. Svårt för utomstående att sätta sig in i. Man lever ett annat liv när man pluggar...med så barn och tonåringar så har detta benne mig varit mitt livs största utmaning!!!!
Nu är det i alla fall avklarat och dagens TVÅ tentor kändes bra. Det var inga större bekymmer...men man har sett klassens stjärnor falla som käglor även vid dessa tentor. Men känsla va att det gick fint!!!

Tre tentor på en vecka är för mycket för psyket :o)))

Nu ska jag inte öppna en bok som jag p nåt vis kan relatera till sjukdomar. Nu ska jag läsa skvaller och Bloggar.
VAD ska jag göra kvällstid..??
Umgås med min man och träna!

Skolmailen är nu kollad och jag säger hejdå till Studentportalen!!!!
NU ska jag vara 100% mamma!!!!
Tack å hej från en lycklig tjej!
Fotade en student här om dagen....dom är lyckliga i morgon dom...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar