Summa sidvisningar

lördag 20 juni 2015

Denna dag....

Midsommardagen....allt har lixom stannat denna dag. Minns att vi stått utanför Ikea ett år och först tänk...oj,så lugnt. Vi insåg innan tanken nått oss helt att det va stängt.

Idag tog vi långfrukost...."plock",tvätt och städ.
Sen skulle vi kört ett pass ihop om det va tomt i Boxen....då skulle vi turas om med barnen. det var mer folkat än någonsin så Johan fick släppa av mig. Inga barn för vår del springandes där då.....ALDRIG!
Jag körde ett rodd-pass...deeeet är svårt att motivera sig till. Tur att snälla Anders kom och gjorde mig sällskap och vips så va nästan 7000m rodd avklarat!!!!
Nu överdrev jag..."nån vips" va det inte tal om. Med R Ä T T teknik är rodd så jäkla jobbigt.....jag har fått jobba hårt på min teknik i rodd. Jag drog mest bara förr....nu fattar jag tanken bakom.

Nu är Johan kvar och jag ska börja fixa lite mat innan vi ska iväg på firande hos vänner i eftermiddag. Ska bli mysigt och hoppas det nu inte regnar bara!!!

Idag är vi "familjen trött" efter att kollat film till sent i natt.....vi kollade Mr Grey :o)))))))
Den va......BRA! Haha....tantsnusk verkligen!

Ha nu en fin midsommardag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar