Summa sidvisningar

torsdag 25 juni 2015

Mamman i huset...

Precis fräst på katten då han klöser på soffan...innan dess fräste jag på barnen och innan dess ett litet fräs på Johan.
Kvällen: Barn ska läggas....bus och spring...jagade runt ett av barnen med tandborsten. Upp och lägga....litet barn storskriker....pappan upp...mamman in...mamman ner.
Får ett sms (!!!!!) av pappan - Kan du hjälpa mig?. Mamman upp....liiite irriterad då Ernst ville visa mig hur vi gör somrigt!!!!!
Nu sover två barn i vår säng efter ca 1 timma och 47 minuters läggning!

Käre tid!

Jag är så där galet trött...jag skrattar oftast då...men idag är det över den gränsen.
Mina fötter värker....benen spränger...
Det är mycket "spring" på jobbet!

NU är jag ledig och det va banne mig tur.

Vi firade lite idag när Johan kom hem....båda tentorna godkända!!!!
Sen knackade det på dörren och två kompisar till Isolde och Isidor kom hit. Vi har många barn på gatan och jag minns det så väl själv på sommaren när man kunde leka i varandras trädgård. Önskar ju så klart dessa så ska få uppleva det!

Trodde dom sprang sig trötta här men det verkar ju inte så efter dagens "sirapssega" läggning!
Jag slumrade också till s kanske det finns hopp om att vara vaken nån timma till!
Träningen för dagen gjorde jag på jobbet!
Skönt!!!!!

Ernst skulle bli mitt sällskap i kväll...det "sket sig"!

Joho då...katten är med också!

Lägg till bildtext



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar