Summa sidvisningar

fredag 26 juni 2015

Mini-semester!

Ledig i 4 dagar. Känns ju som semester...sen jobbar jag två veckor och sen har jag ca 6 v semester!!!

Vi so till nästan halv åtta idag. Hos oss betraktas det nästan som sovmorgon. Vi har alltid haft morgonpigga barn. Periodvis har vi suttit är i soffan 04.30....helt plötsligt va 05.15 sovmorgon. Inte konstigt man känt sig lite småbarns-sliten i perioder!

Jag sprang ute direkt och började fylla lite varmvatten i poolen. Det är ett MÅSTE!
Ingen här vill bada i 17 grader....

Så det blir nog dagen här. Bada och jag ska sitta på altanen och titta på....borde nog skaffa mig nån "sommar-bok"...här ligger bara "omvårdnadensgrunder" i hyllan.
Jag gillar inte att läsa böcker egentligen...men kanske kan hitta nån bra!

Nu sitter vi 3 personer i den lilla soffan...armar och ben i salig röra.
Storebror bör vakna INNAN lunch idag.

Nu ska jag förbereda dagens avancerade lunch...ugnspannkaka!
Sen ska vi kasta oss i poolen !!!!
Ha en fin dag och utnyttja solen om ni kan!!!!
Denna har förvirrat mig flera gånger.....tar fel på denna och katten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar