Summa sidvisningar

lördag 6 juni 2015

Nationaldagen!!!

Har ni firat??
Det har vi.
Vi är precis hemkomna från Skövde efter en middag på Pinschos. EN av presenterna till sonen som fyllde år i Maj. Mysigt!!!!

Jag är mätt men de stora pojkarna är det INTE. Det är ju lite smått för välvuxna pojkar.

På förmiddagen tränade jag i boxen och mina ben är "möra". Hela jag blev mör...

Sen va det att ge sig av innan regnet kom på cykel mot firande i Bruksvilleparken och där öppnade sig himlen så klart. Till Isidors glädje så åkte vi den "gamla" brännsvinsbussen.....det räckte gott och väl med det denna dag för en 3 åring!

Sen va det dax för lunch hos min pappa...kunde sitta ute och äta.
Så visst har vi firat och så mysigt det varit!

Johan och jag gäspade i kapp nu på vägen hem.
I kväll blir det Godis och Tv även om nu solen lyser från en klarblå himmel. Jag orkar inte tvätta av altanen och släpa dynor nu i kväll.

Min tenta-kollaps kommer alltid så här efter...ibland blir jag sjuk och ibland bara sjukligt trött. Nu är jag ofattbart trött!!!!!
Önskar er en härlig Nationaldag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar