Summa sidvisningar

söndag 21 juni 2015

Nytt kök och galna barn!

Hej på er!
Hoppas Ni haft en bra helg,det har vi.
Idag åkte vi och hämtade vårt nya köksbord...stolarna kommer om nån vecka.
Inte en lampfot med ek kommer ens in här längre. Vårt enorma köksbord i ek har nästan retat mig till psykbryt. det har varit stort och bra...men så mörkt! Jag har drömt och längtat efter ett VITT bord...ÄLSKAR vitt...vitt...vitt!
Men min kloke man har inte varit med på noterna....tills nu!
Och det blev så förbaskat bra så jag smyger ut i köket hela tiden och bara utbrister "wow" hela tiden. Så nöjd och det känns som et helt nytt kök.
Det ska komma .....VITA stolar också...jag veeeeeet..vi har småbarn...kanske är förskräckligt osmart...men det skiter jag i!

Nu saknas bara lite större vardagsrum...en vägg ska kanske rivas och då får vi en helt öppen undervåning.
Älskar vårt hus. Läget på huset...trädgården...rummen. Det är så bra!!!

Vi handlade lite presenter till vår blivande 6 åring....en STELTON kanna till mig också som jag hittade på REA på MIO.
Alla nöjda och glada!

Isolde lekte med sin kompis Nova ...jag tränade medans Johan lekte med skruvdragaren.
Ett pass på gymmet...ben,mage och biceps!

Isolde ville bada...vi försökte tala henne till förstånd då det bara var 19 grader i poolen. Nä...hon skulle i. Och så blev det!
Avslutades dock med en lång varm dusch!
Nu ska även hon i säng!
Johan tränar och jag ska lägga mig i soffan och surfa heminredning!
Hon är galen!!!!



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar