Summa sidvisningar

fredag 19 juni 2015

"Små grodorna"

Glad Midsommar

Vädret är inte mycket att göra något ut...vi kan bara gnälla och beklaga oss. Inte mycket mer!

I morse va jag så trött så jag vaknade inte till förrän vi närmade oss rondellen i Skövde...tur inte det va jag som körde idag. Tack snälla GUD att du gjorde denna dag lite lugnare för oss på jobbet. Vi kunde till och med fika ihop på jobbet...lite lyx!

Sen va det bara att "svida" om för dans kring midsommarstången ihop med mängder av barn i regnkläder och ganska frusna föräldrar. Men vad gör man?

Isolde och jag bakade igår. i år blev det ingen tårta utan "muffins-bakelser".....misslyckade så vi fick kasta en hel del....innan dess hade jag misslyckats med en rulltårta. är det nån som försöker säga mig att jag inte ska äta mer sånt....haha!

I år blev det en lugn och väldigt skönt midsommarfirande. Färskpotatis...sill och lite goda tillbehör....
Nöjer mig så. Barnen badade en stund.....galna!!!
Vi gav oss ut och cykla lite mellan skurarna,tänkte plocka blommor men det va knappast 12 grader så vi fick hålla uppe tempot lite i stället....borde haft vantar!!!!

Så nu ska vi krypa upp lite i soffan här och varva ner.....lite godis och mys väntar.

Ha en fin Midsommar!
I morgon blir det lite firande med vänner i stället....mysigt!
Ingen midsommar klänning för min del denna kalla dag.....

Världens Bästa man och VÄN


"Allt för barnen......japp!

Misslyckat bak...tyvärr.

Fy,tusan så kallt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar