Summa sidvisningar

tisdag 23 juni 2015

Dejt med min man!!!!

God kväll!
Vi sitter och kollar film medans vädret lever sitt egna liv. Jag har i alla fall tänt ljus.
Efter en jobb-dag så kunde jag sluta liiiite tidigare idag. Skönt....
Isolde ville bada och vi kunde sitta ute lite och dricka kaffe när min kära mamma kom.

Barnen ville följa med henne hem och Johan skyndade sig ut mellan skurarna och klippte gräset medans jag städade inne.
SEN....fick vi tid för varann...vi åkte till Boxen och träna...hahaha!
DET gillar vi!
Bjöd sen på en "spännarbild" på Instagram...alltid så kul att se...kan väl säga att barnbilder ger betydligt mer "gilla" än en stor biceps. VAD beror sånt på troooooo???? Haha...roligt tycker vi!!!

I morgon har vi sovmorgon då jag jobbar kväll. Ska bli skönt!

Två arbetspass till sen är jag långledig några dagar!
Får se vad vi hittar på!
Fotograf : ISOLDE





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar