Summa sidvisningar

söndag 7 juni 2015

Vilken dag!

Som det blåst hos oss. Möblerna på altanen har dansat runt över hela golvet där ute. Tur vi inte fick för oss att sätta upp markisen vi köpt!

Vi fick sovmorgon av våra barn!
herregud så välbehövligt och jag känner mig som "ny"...dock en sån träningsvärk så jag idag bekymrar mig över om jag i morgon behöver springa på larm...hur jag löser det!!!! Får stretcha innan arbetspasset .
I morgon börjar jag jobba!

På förmiddagen kom Isoldes kompis Alice hit och även hennes  lillebror som är lika gammal som Isidor. Dom lekte sig svettiga här bland bilar och små djur.

På eftermiddagen kom även föräldrarna till dessa härliga barn...Jenny och Micke. Hur mysigt som helst!!! Fikadejt och lekdejt,passar oss alla på ett eller annat sätt!
Tiden går snabbt när man har trevligt och klockan blev helt plötsligt sex...

Nu sover dom...matlådan är fixat...skor nerlagda....pennor och syster-ur ligger prydligt i väskan.
I morgon anländer jag till Förlossningen....ej som födande dock!

Fotat en galet vacker tjej idag...men hon får ett eget inlägg! STRAX

Underbara ungar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar