Summa sidvisningar

måndag 15 juni 2015

Lite "helg" för mig!

Den känslan har man efter att jobbat hela helgen...kväll dessutom!
Då blir denna soliga Måndag helg hos oss. Vi har ätit tacos och fixat fram poolen,ätit glass och hoppat studsmatta.Dock infinner sig inte riktigt den där sommarvärmen.... Dom små har "torrbadat" en av dom krälandes naken på den tomma botten. Haha.
Den ska ny  fyllas och i morgon på vår lediga dag ska vi ha poolparty!!!!

Livet är just nu både glädje och sorg ....
I morse i hissen på väg upp till avdelningen brast en liten tjej i gråt...en vän till Lisa. Där blir det svårt att hålla tårarna borta.....allt tappar lite sin mening,saker blir så "fjuttiga. Att instagramma vardagen i bilder känns nästan befängt...att blogga likaså. Detta har lamslagit hela Skövde med omnejd....det ligger en tyngd över hela staden!!

Sen mitt i detta hälsa nya medborgare till världen...liv och död...kärlek och hat!

Trivs så bra på mitt jobb. Älskar detta.....
Men jag är galet trött och sliten efter att bara vid et tillfälle haft lunchrast. Mina ben värker då jag nog springer/går närmare en mil per arbetspass.

Nu sover dom små gott medans jag viker tvätt,dammsuger,plockar och fixar här hemma. Det var välbehövligt! Avskyr rörigt hem!!!!!! Gör mig dööööstressad.....
Nu ska jag redigera bilder....
Lägga fötterna i högläge och ta helg...ledig till onsdag kl 14.00!!!!
Härligt!!!!
Sommarkänslan har infunnit sig hos denna herre....

Pappan i huset kommer få andas i papperspåse under en ångestatack av denna bild....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar