Summa sidvisningar

torsdag 18 juni 2015

Den svenska midsommaren!!!

Jag har tänt ljus på bordet...precis som på hösten. I morgon är det midsommar och Isoldes vita midsommarklänning ser ut att få hänga kvar i garderoben....kanske blir regnkläder i stället.

Själv jobbar jag...
Hela dagen lång. Så för oss blir det inget direkt firande. God mat och lite dans kring midsommarstången....känns helt okej i år. Barn föds även denna dag och vi är många som ser till att man kan får vara sjuk även en sån här dag.
Hur hade det sett ut annars???

I natt har två barn sovit i vår säng och det va nära att även katten gjorde oss sällskap. Men DÄR satte jag ner foten...herre gud så trångt. Jag har nog varit vaken en gång i timman!
I  kväll är vi båda "bara" hemma...ingen träning för nån av oss. Inte direkt vanligt här.

Annars flyter det mesta på....träningen denna vecka är 3 avklarade pass. Lite lite för min smak....men helt okej!
Veckan är inte slut än och med säkert 2 mil på jobbet dessa dagar känner jag mig nöjd.
Vissa dagar på jobbet känner man sån tacksamhet att komma hem...krama dom här hemma lite extra. Idag blev en sån dag....när man blir så där nära...när man blir så där berörd..mellan liv och kraft,kärlek och sorg. det är "hårfint".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar