Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2012

Nytillskott!

Å, va sånt är elakt att skriva just NU! Nytillskottet är en lampa....INTE roligare än så!
MEN kan visa er vår "lilla liten" oxå, som inte är så liten längre. Den vägde idag 3.400 g! Så tala om att lagt på "hullet" va!!!!!!

Vi har varit på "koll" idag....en koll vi inte visst alls hur den skulle sluta! MEN den slutade med att vi fick en ultraljudsbild och bekräftat att att bäbis mår utmärkt....Modern är oerhört trött och sliten!  Inget barn på G alls än.....så denna luring lär vara kvar ett tag till....vet oxå att saker kan hända snabbt! Men i dagsläget tyder inget på nån födsel än alls....trots määäängder av sammadragningar som inte gör så mycket nytta....fick berättat för mig att en bäbis klarar 500 sdr....sen börjar det bli jobbigt för en bäbis. Känns som jag snart är där......:o))))))

Sov lite på eftermiddagen,på G att bli förkyld.....Isolde och pappa åkte och bada...jag skjutsade snöiga barn. En liten snabbvisit på gymmet i tron om att få TILLBAKA energin.
Lax och potatis smakade bra nu....

Johan tränar ...jag ska tvinga ner min 17 åring nu!!!!! Lite mamma/son tid kanske.....
Vår nya lampa.......så fin!!!!!

Här är jag.....Lik min syrra på näsan....putmun och rund!!!! Snygg "snokbild"....Älskade barn som jag längtar efter diig!!!


1 kommentar:

  1. Haha, ja nu har du fått mig att kasta mig över din blogg två dagar i rad med "..........." och "Nytillskott". =)
    Önskar dig lycka till när det väl är dags!

    SvaraRadera