Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Vårkänslor!

Sitter framför Nyhetsmorgon......Träningen får nog vara idag. Varit vaken för många timmar under natten och inser att jag nog bör vila lite idag.
Den ena sonen skulle ha utegympa i pulkbacken idag. Samtidigt hör jag om vårkänslor på Tv. Några sånakänslor finns inte här. Det är kallt,vitt och äntligen vinter...Nu njuter vi klart av detta innan vi jagar känslor om vår!!!!
Känner mig just nu inte som nån aktiv rolig mamma...detta gnager så i mig. Men jag har ingen ork kvar till nåt sånt. MEN idag tror jag nog att det får bli en tur till pulkbacken efter dagis.

Startskottet har gått för dagen...jag behöver handla ser jag!
Detta är bland det godaste jag vet just nu....snart slut på dessa dagar och en lååååång väg tillbaka till nån trivselform. Som tur är kan jag inte påstå att jag behöver börja om från början med träningen. Utan kan nog mer säga att jag får "växlaupp" ett snäpp!!!
Ska bli skönt och roligt....TAGGAD!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar