Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2012

Håll i hatten....

Emil har hållt mig vaken natten lång...Emil som varken är min man mitt barn eller nån jag hälsat välkommen in i mitt sov rum....han kom åndå in denna STORM!!!! SOM det blåst!!!!!! Fick sätta i mina öronproppar för att få en liten stunds sömn!

På förmiddagen träffade jag min syster och mamma för en fika på stan!
Sonen den blekfisen har lanat på skolan i natt och såg ut som ett spöke kl 16 då det va slut...stackarn,varför utsätta sig för detta i 24 timmar?!?! Han sover nu.....

Eftermiddagen har gått åt till det vardagliga, såna saker som man aldrig blir klar med utan pågående hela tiden....jag pratar framförallt om tvätt!

Cyklat i 30 min på gymmet nu....Tror att jag snart får kasta in handduken nu. Börjar bli mer jobbigt än skönt! Men nästa vecka planerar jag orka fortsätta lite lätt. Bäbisen verkar endast kört ett ordentligt skådespel för oss i månader......Den lär nu stanna tiden ut , det känns så!

Johan lägger Isolde...och sig själv ...han ska jobba!

Jag ska nu forstätta där jag slutade ...i tvättstugan!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar