Summa sidvisningar

tisdag 3 januari 2012

Sjukt barn och gråa dagar!

Efter en vaken natt,ovanligt men jobbigt när dom kommer så va Isolde pigg och glad inför dagis....jag tränade lite ,övningskörde med sonen till hans farmor och farfar..hann hem och duscha så ringde dagis. Isolde hade ont i magen!!!!! Bara att hämta...hon har sagt det sen nyår. Hon är pigg och glad,äter bra och verkar inte sjuk på det sättet! Vi tar en lugn eftermiddag med Saltkråkan och fika vid Tv. Sonen sitter redo för att LANA på skolan. Detta har han längtat såååå efter. Jag tror mig få en ensam kväll...ska plocka ner det sista av julen. Tittar ut och det är så grått. VAD ska man göra ute??? Tjatar på barnen att dom behöver UT, men vad gör man ute i lera och blåst! Mer än andas väldans massa frisk luft.

Jag njuter av mina sista veckor som gravid nu.....Kommer över mig hur mysigt detta är!!! Att snart snart bli mamma igen, till en liten bäbis. Att åter igen få uppleva detta. Idag är en bra dag utan mängder av sammandragningar....dock är jag trött efter en vaken natt.Skulle hinna  så mycket när      jag va hemma, men det känns som jag inte hinner något fast borde!! Jag har fokuserat på mina barn tycker jag....sen tar det vardagliga mycket tid när vi är många...så som hus och hem,mat,tvätt och städ! Så mycket mer hinner jag inte!!!!!

OCH en hel del vila danna gåg!


Isolde fick tag i mitt smink här om dagen....en snygg lagd ögonskugga och lite läppglans på det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar