Summa sidvisningar

torsdag 19 januari 2012

Kalaskula och tränande människor!!!

Oj, vilken tränande stad vi är. Gymmet är så fullt av folk nu så det är kul att bara vistas där. Jag tränar än, 3 dagar per vecka har det blivit nu. Inte nån tung träning eller nåt slit men jag håller mig igång! Tjatet om att - Går du här än ?!?! är i full gång.....JA, för jag ska inte ens ha än! Vet efter 4 tidigare graviditeter att det funkar så här. LOVAR att alla ska få veta när ett barn är fött!!!!

Idag har jag hållt i 2 pass....överfulla sådana...att man får neka folk!!!

Dom jobbar bra.....otroligt motiverade!
Jag är avis ...jag vill oxå träna fullt ut! Snart är jag där....

TACK å lov!!!!

Nu kom min man och höll mig sällskap!

Idag va Isolde och han och bada,jag somnade som ett barn i soffan. Så skönt!!!



MAGEN v 36!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar