Summa sidvisningar

lördag 7 januari 2012

JAG vill INTE se!

Efter en ganska lugn fredag förmiddag med långpromenad va det då äntligen dax att åka till Arena badet för att bada. L hade en kompis med sig, roligare för honom då. Johan och jag höll på att bryta ihop när vi såg kön...50 nr för oss!!!!!1 Men det gick snabbt!

Jaha ja...sen stod vi där i duschen..med ca 35 st andra nakna kvinnor/barn/tanter. Jag tycker detta är en ganska jobbigt moment....MEN insåg på tok för snabbt att det flesta är avslappnade. Ett gäng "kompis-tanter" hade tagit med sig hela "SPA-kitet". Å, min gud....jag försökte titta bort...när fotfil (jag dör av bara synen nästan,jag lider av fotffobi) skrubbhandske (som dom hjälpte varandra med att skrubba ryggen) SEN...rakhyvel och HÅRD tvål i burk!!!  Där man lite snyggt kaster upp höger benet mot en stol och bakdelen vänd mot MIG...och rakar benen!!!! Säger inget mer men hon nöjde sig inte där...om jag säger så.....Alltså borde detta inte vara förbjudet....sen drog hon ner håret mot brunnen MED foten. Jag blev så äcklad att jag knappt kunde tänka på nåt annat tills jag kom hem . Att dom sen satt med ansiktsmask skrevandes i bastun framstår som helt okej...Men snälla nån, kan man inte fixa med allt detta hemma??????????

Hur som helst blev det en bra kväll.....så mysigt!!!!
Tv soffan och god mat på kvällen!!!

1 kommentar:

  1. Håller helt med, fotfil och rakhyvel det får man sköta hemma och inte på offentigt badhus.
    /Stina

    SvaraRadera