Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Discotajm!

Å, min skapare så trött jag är. Jag vågar inte lägga mig det minsat bekvämt i soffan, jag sitter rakt upp. Känner mig totalt slut! Vi har varit iväg ooch hämtat vår bil idag, höll på att slå i backen hur mycket pengar vi lägger på dessa bilar!!! Efter det va jag så hungrig så vi fick stanna till i Ulriceham och äta. Tanken/planen va att vi skulle vidare till Jönköping men valde att åka till Lager 157 i stället. Va väl så mycket jag orkade med. Johan tröstar mig med att det är inte kosntigt att jag är trött....jag är ju trots allt högravid!!!  Och det är sant...

Jag provade lite kläder men hur roligt är det just nu???? Inte nåt .....så jag köpte en mössa:o)

Nu har vi ätit....Jag ska snart iväg på DISCO...jaja....jag ska inte ut på krogen och röja....heter inte disco längre som vuxen va???? Illa....jag vet inte ens....:o)))sonens klass har disco och då ska jag vara med där ett par timmar!!! Må jag hitta kraft att va vaken såååå länge!!!!
Efter lunchen idag fick man godis.....FAST det inte är LÖRDAG!!!

1 kommentar:

  1. Men du!! Varför hör ni inte av er när ni är här? Hade vart kul o ses..

    SvaraRadera