Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

Lite kluven och soffhäng!!!

Just nu  sitter jag med en son och tittar på "Sommaren med Göran"....VILKEN bra film!!! Jag vrider mig i soffan mellan skrattanfallen. Precis pratat med min vän Carina i telefonen, inte träffat henne på evigheter! Måste bli av snart!

Idag har jag fyllt på med mycket frisk luft, så skönt det är. Isolde sov inte på dagis så hon somnade redan efter 18.....jag tog med till gymmet,körde mina övningar och det funkar bra.

Isolde har hittat en ny grej....eller handen på hjärtat har väl jag hittat den åt henne. Något jag egentligen inte alls tänkt introducera i hennes liv vid 2 års ålder. Jag känner mig kluven men ville se lite om hon kunde...och det gjorde hon!!!!  DET är verkligen med delade känslor detta.....Jag tycker egentligen inte en 2 åring ska sitta med e mobil....VI har lovat varann att begränsa detta....:o))
Jag är i alla fall djupt imponerad, chockad....HUR kan en sån här liten hand sååååå mycket!!! Finns en hel del BRA spel faktsikt...puzzel är bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar