Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

GALEN Unge och mysiga dagar!

Isolde har fått nån form av socker-chock. Hon är som galen ....hoppar,kastar, busar ocg gapskrattar. Brorsan och jag sitter och skrattar lika mycket vi åt denna "galenpanna"!! Hon är van att vara i centrum och ÄLSKAR det.....snart ändring på det. Varnade Johan igår om vad som komma skall. Dessa första dagar med bäbis...såååå dåligt samvet man har! Minns det såååå väl!!!! Å, min gud va jag kommer gråta....jag är redan instäld på allt det där...HORMON storm så Stormen Emil kommer upplevas som rena sommarvinden!!!!!  Jag är redo, så redo man kan vara.....

Vi väckte brorsan som sovit ikapp förlorad söm...han klippte 16 timmar!!!
En promenad till stan, en fika....Isolde handlade klänning på lindex.
Nu har det stekts  pannkakor medans någon målat med läppglans på hela toa.....
Ett försök till ro nu med Pippi på rymmen innan jag ska fixa i ordning i L garderob...det finns mycket kläder här till alla märker jag!

Vi har en mysig dag...den kommer få vara som den blir!!!

Snart dax att handla lite nya doftljus tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar