Summa sidvisningar

onsdag 11 januari 2012

Trötter och glader....

I natt har jag inte sovit många timmar...kanske halvtimmar! Fy,så bakis man känner sig...inte för jag minns hur det känns men nåt i denna stil tror jag!  Det som mötte mig i spegeln i morse krävde ganska mycket spackel om man säger så......Isolde vaknade glad och pigg....Brorsan va lika seg som mor!
Ja,ja....det funkar...kaffe och bulle med Anki och barnen + Gela och jag känner mig ganska okej!

Solen skiner och vi kom precis hem.

Nån snö finns inte kvar!
I eftermiddag ska vi göra semlor jag och Isolde...Å, va gott det är.....men får nog ta ytterst lite grädde då mina gravve -brallor börjar sitta hårt! Men snart ska vi vända skutan med betydligt bättre vanor...ska bara gravid-njuta av allt det goda liiiite till!!!!!

Hoppas du får en bra dag..I kväll är veckans höjdpunkt...GYMPA för Isolde.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar