Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2012

"Skådis".....

Här snöar det!
Tur Johan bestämde sig för att vara kvar i Borås när han jobbar. Hade inte velat ha honom körandes på vägarna nu. Han har kollat av läget här ...så jag inte tänker föda:o)) Men huuuur ska jag veta??? Nej då, jag tänker knipa Älskling till snön är borta!!!
Jag har verkligen INGEN som helst aning när denna tittar ut Det är en skådespelare av bästa sort där inne, nån som spelat nån form av teater för oss länge.....vi har gått på det. Given anställning på Dramaten!!!!. Hade man inte haft en "känning" alls innan så blir det så mycket tydligare när det ÄR på gång! Nu har det ju varit på gång i 10 veckor om jag ska gå på känslan. Lite lurigt oxå . Men som jag sagt hela tiden...jag går 42 v ska ni se!!!!
Jag går inte omkring och funderar så mycket på det längre...jag har förbaskat ont så många gånger om dagen att jag tycker ibland det är konstigt om det går nån eller ett par timmar mellan sammandragningarna....Jag är ganska trött i kroppen just nu.....
Vi har haft en ganska skön dag....mycket lego,dockor och fix. En sväng till gymmet men det funkade inte då Isolde är lite väl bekväm i miljön och bara springer omkring.

Vi åkte hem och bada skumbad...efter en stund ville hon att jag skullde gå upp. Antar att det blev för lite plats åt henne. Vattenmängden skönk ordentligt när VALEN gick upp.:o) Gick upp?!?! Stönade,ålade och hängde över kanten för att komma på fötter är väl mer att hålla sig till sanningen...inte som förr då jag gjorde en lite "dips"  på badkarskanten och hoppade ur.....

Nu har jag och sonen +flicksällskap kollat GLADIATORERNA.....ätit godis och haft trevligt!

Flickan i huset somnade kl 18= VRÅL tidig morgon inser jag !
Jag bör vara förståndig.....snart läggdax!


Saknar Min man.......
Jag kan nästan börja gråta av sovande barn......Finns det nåt vackrare.....?????????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar