Summa sidvisningar

torsdag 12 januari 2012

5 år!!!

Johan ringde igår på väg hem och berättade att vi skulle äta kl 18....JAG skulle inte ordna något! Vi möttes upp på gympan, där är vi ofta ed båda två.
Men innan dess hade jag hela bordet fullt av grabbar.....mina söner och en kompis!!! Vi åt semlor....huuuuur gott är inte det. Jag tog bara liiiiite grädde men det funkar ändå!!!
Johan äter med kesella istället men det kanske jag inte tycker är lika gott :o))

Väl hemma stod det rosor på bordet,ÅRE choklad och Grekisk mat!!!
Vi firar 5 år!!!!
Fortfarande är han den snyggaste jag vet......bara det. MEN han är oxå min bästa vän....MITT allt och den bästa pappa som finns utan tvekan! Han har ALLT skulle jag kunna skriva...klart vi båda har mindre bra sidor men det är ju just dom sidorna man måste lära sig acceptera på nåt sätt. Man behöver inte gilla dom men acceptera dom!!! Han har få såna sidor....jag har säkert fler ...haha!
Med bra och dåliga sidor så är han BÄST!!!!

Vilken tur jag hade......jag som hade gett upp där för 5 år sen.....tappat tron på pappor...män....killar....Så dök han bara upp.....en dag.....utanför min dörr....Å,min gud så snygg han va....och han blev sen kvar!!!!

1 kommentar: