Summa sidvisningar

måndag 9 januari 2012

Björnen sover....

Igår åkte granen ut. Så klart vi dansade "Små grodorna" och "Björnen sover" först....hör ju till!!!!!
Nån godispåse av nån tomte fick vi inte.....

Idag va det iskallt här hos oss....sover "sådär bra" om nätterna....känner mig som en BJÖRN....eller Elefant. Vet inte vem som har mest besvär för att rotera ett halvt varv för att byta sida nattetid. ÄNDÅ...trots Björnkänslan så kan jag ÄNTLIGEN nu känna lite lugn. Vi födde inget barn v 25.....28 eller 30. Inte heller v 35. Nu känns det så där skönt lungt...ingen stress av att Johan är 11 mil bort i fall om att...ingen stress att ligga 3 månader på NEO...ingen stress att allt skulle bli kaos under jul/nyår. Nu kan det få komma lite när den vill känns det som...troligen v 42 men då är det så. Bättre än 28 i alla fall. Jag ska njuta ....njuta....njuta av det sista...min sista graviditet i detta liv!!! Nu har vi final kvar, sån ångest jag hade när jag skulle föda Isolde, jag va så rädd! Det är jag inte denna gång....möjligen att Johan är på jobbet och att det går SNABBT!!!!

Jag har tränat lite på morgonen....Nu väntar en dag med lite fixande. Bäbiskläderna är tvättade....nu ska vi se om vi kan få lite struktur på hemet. Lite redo för ännu en liten......

Lite snö......det gillar VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar