Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2012

Helg känslan!

När man inte jobbar så infinner sig inte riktigt den där helgkänslan. Jag får tänka till lite när det är helg för dagarna flyter annars ihop ganska bra! Att göra helgen lite extra mysig är viktigt tycker jag. Igår blev det inte nåt fredagsmys då jag stod "vakt" på disco . Så fina/uppklädda MEGA stylade de va dessa små. Grabbarna med gele i håret,skjorta och en dricka i handen kvällen lång. Sprang mest runt och jaga varandra svettiga till 1000. Flickorna i glittertopp,välsminkade med lilla väskan hängandes runt halsen. Ville inget hellre än att dansa med dessa "inte stilla en sekund" grabbar! Underbart att se. Jag fick sitta på en stol i ett hörn och den stackars bäbis sparkade för sitt liv där inne av denna höga musik..

Nu har Isolde dukat fram för 7 personer på bordet här...det ska ätas i hennes fantasi värld. Å, vad jag blir full i skratt när jag hör henne.....hon frågar nallen...hon matar....hon pratar hela tiden.
Nu ska vi väcka brorsan och gå och köpa lite fika kanske!!!!!!

Ha en fin LÖRDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar