Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2012

Så hemskt.....

God morgon!
Jag gör mig redo för en tripp till Skövde. Ska inget ha...har ingen stress... känns bra! Eller SKA ha, man kan ju råka hitta nåt. Vet att "Gina Tricot" har superrea:o)

Såg ni igår????
Mammor och Minimodeller....SÅG ni????
Hur långt ska det få gå????
Mamman rakade benen på sin 8 åring....där höll jag på att slå i backen. Blev nästan arg på produktionen på nåt vis.....

Kanske det är drömmar som ska upplevas genom barnen...vad vet jag egentligen!
Jag tycker barnodeller ,naturliga barn..... inte är nåt att säga om....Men detta!!!

Nu ska jag piffa till mig en aning....så gott det går nu ....i snart v 37!!!!

1 kommentar:

  1. Ja detta är verkligen helt galet. Naturliga barn är ju det vackraste som finns . Hoppas du mår bra kanske kan vi ses en dag nästa vecka kobbar mest kvällar då. Ha det gott så länge!

    SvaraRadera