Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Nattlig aktivitet och underbara Hjärtat!!!!

Inte mycket till sömn......mina sammandragning  nattetid håller mig vaken, även om det nu va ganska många veckor sen det va en sån här natt. Har suttit upp....legat på alla sätt som är möjligt....övervägde ett tag att hämta Isoldes sackosäck. VAD jag skulle med den till vet jag inte men ....När det är 5 e baarnet kan det vara så här förstår ni .o)))!!! Det va det ingen som sa nä.... Men precis som med förlossningar så glömmer man....och om några veckor...i värsta fall 6...så är detta ändå över. Min gud hörde igår nån som sa att man KAN få gå 42+6 nu mer.....Det vore ju verkligen en höjdare, typiskt och förfärligt! Men då är det väl så. Än ska jag inte ens vänta...det gör jag inte heller men skulle gärna få sova och slippa sammadragningar som ändå inte gör nån nytta!

Idag va det i alla fall koll av "liten" hos barnmorskan...Allt är bra och det lilla hjärtat galopperar så där så man blir helt gråtfärdig! Jag försöker njuta nu....allt va jag kan!

Mitt blodtryck va idag PERFEKT...tack tack för det!!!!

Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan och ta igen lite sömn tror jag.

Isolde bjuder på fika........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar