Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Utflykt....

I perioder är jag ganska trött på att gå här hemma, känner mig lite som en "piga". Jag tvättar,lagar mat och städar....så ser dagarna ut. Jag ska egentligen inte klaga för jag har all tid i värdeln för vila mm. Men min rastlöshet tar över. Så idag satte vi oss o bilen innan 8...släppte av sonen i skolan och drog till Skövde. Åkte upp till Billingehus och åt hotellfrukost och satt där ganska länge och bara njöt...sen vidare för lite affärs-kollande. Jag handlade väl inget , ingen större lust just nu med denna hydda. Johan handlade lite i stället....Efter ett par timmar åkte vi och åt igen...Thai mat!!!!

Så mysig dag......

Nu är hela övervåningen fylld av 12 åringar ....det spelas musik ska ni vet. I detta sover en 17 åring. Jag fattar inte hur men han gör det....är man 17 kan an sova vart som helst....LOVAR!!!!

Nu är Johan och tränar....Isolde och jag ska strax dit oxå. Jag ska hålla pass. Ingen träning för mig idag!!!

TACO kväll väntar sen...
I morgon ska vi som Isolde säger "flytta på mormor"...vi ska hjälpa henne flytta!!! :o)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar