Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

........

Tja, "Bloggtorka"...just nu kollar jag på min idol Sherley Clamp. Gillar henne....väntar på Biggest Loser.
Idag har jag varit och fikat med Anki och Nicolina, hur trevligt som helst!
Vilat lite.....läst svallertidningar....varit ute med Isolde en stund.....fixat kvällsmat till hungriga grabbar och så en tur till gymmet för att köra en Easy Line pass. Det är väl det enda som funkar nu...spinning skulle aldrig gå! Jag har haft det lugnare med sammandragningar ett par dagar nu...Tills i kväll! Nu är det lite mer som vanligt igen! Stått i duschen nu läääänge....Vet ju att det inte betyder nåt utan precis samma känsla som i 13 v . Inte ondare eller fler....

Tyvärr har jag inget roligt alls att komma med mer....MEn vad hår och naglar växer när man är gravid!!!! Aldrig tänkt på tidigare....Nu saknar jag min man...han kommer i natt! En ledig helg...ska lura med honom till ULLARED....Nääää då, det är inte ens nån ide´att ge det som förslag. A6 kanske.....men vi behöver göra klart Isoldes rum oxå.....:o)))

Fruktspett gör vi här....


Kaffe kl 7,10 och 15....som en tant!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar