Summa sidvisningar

tisdag 24 januari 2012

Bäbisar föds och Vilket "håll igång"!

Igår fick Isolde en kusin....en liten kille kom till Världen! Sigge blev storebror.....vilken Lycka!!!!
Vi längtar oxå nu så klart...men inte börjat vänta. Det går inte än....trots att jag ADRIG trodde jag skulle gå 30 v. Bara detta känns som ett mirakel......
Idag va jag på jobbet och hälsade på. Saknar mina kollegor, saknar det sociala i att jobba. ALLA jobbar ju nu så det blir ganska ensamt. Igår kväll åkte jag till gymmet och satt ner med ANITA och bara pratade, inte så mycket träning alls. Men det gjorde inte så mycket!

Isolde och jag "gjorde stan"...
Åkte lite pulka på eftermiddagen och nu i kväll har vi gjort premiär på gymmets barnpassning. PERFEKT!!!!!
Johan kunde träna och jag körde en Easy Line klass under tiden. Skönt att kunna vara där samtidigt!
Vet inte om jag sett så mycket folk någonsin på ett gym...Överallt....varje pass fullt....Viktväktarna på plats och mängder av tränande folk. Om det är nyårslöften eller om det är ändrade livsstilar vet jag inte...Men en investering i sig själv är det i alla fall! Stefan,Anita och Anders sliter som djur...alltid med ett vänligt leende. Trots att jag vet att dom är heeeeeelt slut! Jag föröker hjälpa till så mycket jag orkar och ser fram mot en vår med massor av träning och roliga pass- LÄNGTAR!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar