Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

Som om det inte vore NOOOOG!

Nästan så jag börjar undra vad jag just nu straffas för!!!
En gräslig förkyldning eller influensa med feber,huvudvärk från helvetet och dunderförkyld har drabbat mig! Tror inte jag varit så här sjuk sen jag gick i 9:an....bortsett från nån bakfylla under partytiden. Igår kväll va jag helt däckad...Klarade ändå av kvällen på nåt vis....I natt vakande jag strax innan 01.30 och sen varit vaken!! Fruktansvärt...men kunde varit värre, magsjuka hade varit värre.
Min 17 årige son har praktik och är hemma på veckorna nu (bor annars på skolan) så han tog Isolde lite på morgonen, fixade frukost och grejade. Underbara ungen min!!!!

Hon är på dagis....jag la mig i sängen och sov...febersov...ni vet när allt bara snurrar. Fy, farao.....höggravid med en överaktiv bäbis i magen och så detta!!!! Lite mer än vad jag orkar just nu ska erkännas. Må detta gå över snabbt som attan.  Fördelen är väl att jag inte har så mycket samandragningar!!!

Tänk om det drar igång nu....VAD gör man då?????

Vi håller tummarna att jag får piggna till först.

Nu ska jag lägga mig igen!

2 kommentarer:

  1. Nä ä fy då, sån va HELA min graviditet med Olle så ja vet hur du har de!! Usch stackare, du ska se att de snart ä över å ja tror bebis stannar tills du mår bra, de har en tendens att göra de känns de som...vet inte många som haft influensa samtidigt som sin förlossning, eller ingen faktiskt!! skönt å ha en snäll 17åring hemma som hjälper dej lite!! krya på dej nu, kram

    SvaraRadera
  2. Stackare! Hoppas att du snart är frisk igen. Det sägs ju att förlossningen väntar tills man är hyfsat frisk, vi får hoppas det!

    SvaraRadera