Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

Söndags utflykt!

Natten har varit lååååång! Blir snart galen av sömnbrist, inte lär jag ha så värst många veckor på mig heller att ta igen förlorad sömn. "Förvärkar utan verkan ja".....Jo,tack! Nu vet jag vad det innebär kan jag lova er.

Efter en mysig frukost där Johan och Isolde bakad scones....kanske lite väl nyttiga då mjölet gjorde dom till ganska mastiga bitar!

Sen åkte vi till A6.....En tur på Ikea...en hel del vila.....jag va helt slut!

Väl hemma här har vi mest fixat och grejat! Inga stora saker inhandlades idag...värmeljus så klart!

Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan och hoppas på någo mer sömn under natten!

Förkyld har jag blivit med.....
Såååå....nu ska jag inte gnälla mer.
Förövringt ser jag fram mot en ny vecka....v 38!

Vad det innehåller vet ju ingen....
Dockor,nallar,filtar,......Som hon leker denna donna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar