Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Gravid-träning och mängder av vitt!

Å, så härli t med massor av snö.....jag tycker faktsikt det även om det finns risk för snö fram i april. EN för min stackars man som åker 22 mil varje dag denna vecka är det synd om och jag är skiträdd,skräckslagen att det ska hända något!
Nu har jag tränat, Easy line...det funkar än en jag tar det försiktigt. Mycket bra gravid-träning måste jag säga......det kan funka för de flesta gravida tror jag. Som alltid så brukar kropppen  säga ifrån om  det inte går och då får man lyssna. Jag kör inga bålövningar...inga hopp.....inga djupa utfall eller nån form av övning där mitt buktryck blir för stort. Jag kör lite konditionsträning och förösker ha koll på att pulsen inte överstiger 75-80% , då  mår jag konstigt efter om den lägger sig högre. Jag kör heller inga tunga lyft över huvudet. Men allt det är olika tror jag.....men nu har jag ca 4 v kvar (2 eller 6 kan det också vara) så handlar det mest om att hålla igång så länge det känns bra. 2 v till tänkte jag sen blir det att ladda.......
Nu ska jag hoppa in i duschen.....sen ska jag lyssna på "Liten"
Små grodorna runt granen.....glitter  i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar