Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

Det där gick ju fint!

Förmiddagen gick åt till att titta på tv och följa hela förloppet av Prinsessans födelse. Sov lite mellan varven då jag va helt slut idag. Vaknade 11.30 av att Johan väckte mig och hade gjort mat + hämtat Isolde. Isidor har en riktigt lång sovperiod på förmiddagen. Han kan sova 4-5 timmar. Idag fick jag väcka honom.
Efter maten gick vi upp i vår säng alla tre och tittade på Pippi och bara myste.

Packade ner  barnen i vagnen sen och gick en långpromenad i vårvädret. Härligt....känns som jag kan leva igen.

BVC sköteskan kom på eftermiddagen....Isidor vägde nu ca 3.700. Gått ner lite....känns inte bra. Nu ska han få mat var 3:e timma och vägas om på tisdag.

Mellansonen kom hit en sväng efter skolan och vi firade dagen med nybakta kanelbullar.  Lyssnade på alla möjliga låtar på Youtube. Måste va gammal nu då jag tycker det är väääääldigt konstig musik dom lyssnar på.

Johan är iväg och kör en Militay Training klass. Jag skulle för första gången va ensam med två små. Gud,jag blev nervös!!! Ska väl inte va nåt problem egentligen men jag blev jättestressad.
MEN...nu sover Isolde! Isidor oxå....

Jag ska lägga mig i soffan med en stor fleecetröja  och hoppas känna mig piggare snart. Ont i lederna idag.....
I morgon ska jag va ensam från morgon till kväll då Johan måste in till Borås och jobba lite....Shit....jag blir nervös. Som tur är kommer en vän till mig hit lite.
ISIDOR

1 kommentar:

  1. Hoppas du känner dej bättre imorrn då så du orkar ta hand om båda! De går säkert bra ska du se, Isidor verkar ju va en snäll liten sötnos. Å Isolde "hjälper" dej säkert lite, hämtar grejer å fixar lite :-)
    Skönt å se att du kan passa på å njuta i massor i din mammabubbla, kram

    SvaraRadera