Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2012

Här kommer alla känslorna på en och sammagång....

Heeeej, dåligt med uppdatering här. Har viktigare saker för mig tack å lov!!!! :o)))

Idag va Isoldes första dag på dagis som STORASYSTER!
Vi åkte till BB för en sista koll på "liten". Han föddes med ett blåsljud.....vet att det är jättevanligt men vi fick "lyssna om " dagen efter sen och då va det kvar!!!! Mag gjorde ett EKG som visade att det inte va nåt stort hjärtfel. Tack å lov....Nyförlöst och hormoner över alla bredder gjorde mig så ledsen där en stund. OCH att inte få åka hem när jag plnerat det va nog lika hemskt!

Idag va blåsljudet i alla fall borta!
Allt va bra!

Igår hade jag alla grabbar här på pizzakväll...detta har tydligen kommenterats på FB!!!! Av "någon"....som läser min Blogg....."Att det va på tiden....."!!! Ha ha....kanske man ska behöva försvar att "vi" inte är en pizzafamilj .....Idag blev jag så förbannat arg. Man hänger INTE ut mina barn på FB....och inte mig heller för den delen ,men vad gör det när det gäller mig. Jag är vuxen. Men när andra vuxna människor skriver sådana saker DÄR ,jag då "går jag igång" på riktigt!Det finns ändå gränser....men att själv räkna ut att nån egen vinning INTE finns ...ja så smart ska man inte beskylla denna för.....:o))) En riktigt olycklig människa jag pratar om så klart. Men va hjälper det MIG!!!!!
Klart man blir sårad och arg...ledsen och besviken. Allt för att kanske inte ge mig nån ro i sinnet....jag vet inte!?!?! Livet kan vara nog så tufft ändå.

Nå väl...vi hade mysigt och lillebror for från famn till famn.

Han är namnlös än den lille korven......han går under namnet Lillebror!!!

I kväll ska jag skriva om förlossningen!!!!

Nu sitter Johan här i soffan med sina 2 små knattar......det är MYCKET kärlek hos oss nu! LOVE IT!!!!!!






Lillebror i mobilen!

MAT KOMA



3 kommentarer:

  1. Underbart Sofia!!! Detta är lycka!!! kram Erica

    SvaraRadera
  2. Det finns alltid de som inte unnar dig frid och ro. Nu är du trygg i den du är och det fina liv du valt. Gosa in näsan i lillebrorn och njut. Pizza eller inte, sicka tråkiga folk det finns.

    SvaraRadera
  3. usch då förstår att de va ett tufft besked, men skönt att de va borta nu då! Förstår att du ville hem, ja gillade inte de timmarna på bb...ville hem från första minut typ!!
    STOOOOOLT storasyster <3 mysigt!

    kram på er

    SvaraRadera