Summa sidvisningar

måndag 13 februari 2012

Trevlig måndag avrundas.....

Avrundas inte riktig än!
Kollar på familjen Annorlunda.....detta kaos stressar mig så. Nu har jag stora barn men dom är ju ändå snart många! Tvätt och mat är ju en stor del i perioder! Tycker ändå jag jobbar på bra. Gillar ordning och reda. Det är viktigt för mig!!!!!

Mina ben är svullna upptäckte jag idag. Fyyyy...det är inget kul!
Nu ska jag måla naglarna, fötterna får jag hoppa över. Jag når inte!!!!

Idag åkte vi till Anki en sväng. Fikamys och lek....Isolde va så trött så hon höll knappt ihop här hemma sen. Inte ens brorsorna dög idag!

Vi la henne tidigt, jag bakade scones.

Allt är inte riktigt klart för att få bäbis i vårt hus....inte alls som andra gånger då ALLT ....ALLT varit klart i 5 v innan. Nu är inte ens sängen på plats. Tror heller inte det behövs än....känns faktiskt som det är ett tag kvar!!! Hinner nog med att bädda bäbissäng  och fixa det sista.

Idag har det varit såååååå lungt med sammandragningar. OCH då är ju allt ganska vanligt...finns ork över.

Går jag över tiden så isolerar jag mig nog här hemma....konstigt detta att folk inte ser på mig i v 39+2 att jag är gravid ...:o) Måste ändå fälla dessa totalt meningslsa kommentarer......
Isolde och kompisen!

2 kommentarer:

  1. Undrar om det har hänt nåt roligt här =)) väntar med spänning på uppdatering !

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra med er! / Stina

    SvaraRadera