Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Inget är som väntans tider....

Och det är verkligen sant det.....
Man väntar....man längtar...man har tröttnat...man drömmer sig bort från livet som gravid till att ligga och lukta på det lilla lilla huvudet. Man är nyfiken...förväntasfull och lite nervös. Ibland kan jag hamna här i min soffa och tänka att såååå snart är denna väntan över...idag eller om 3 v. Jag är otålig till min personlighet. Men jag har gång på gång looooovat mig själv att försöker njuta ända fram till ringklockan utanför Förlossningen. Klart det blir svårt....men man kan ha det som ett litet mål.

Problemet är väl kanske mer att jag haft en lång graviditet......varit hemma så lääääänge nu!

En dag i taget tar vi nu!

Idag är Isolde på dagis och jag ska dels göra mina vanliga sysslor men oxå vila . För just det blir det inte så mycket mer av snart.

Kallt som tusan här.....Isolde va röd om nosen på våra 50 m promenad till dagis.
MAGE....MAGE.....är i fokus just nu!!!!!!!!
v.39 snaaaaart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar