Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2012

En liten tripp....

Sovit riktigt bra i natt....betyder att jag varit vaken nån  timma bara ....då och då.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska sova ett par timmar eller om jag ska ta en tur till Skövde. Tror inte jag hinner båda delar nämligen. Vill gärna ut och se nåt annat än hemmet en stund...behöver köpa några grejer oxå.
Man blir sugen på att handla kläder nu i vår....vilka snygga strechjeans det finns nu i alla regnbågens färger!!! Kanske ingen jag ålar i mig under våren men väldigt snyggt.

Man är ganska trött på svart /grått och stora halsdukar nu , men va naket det känns utan nåt runt halsen.Har det hela tiden....ett slags beroende!

I kväll ska Isolde vara på barnpassningen på gymmet. Johan och jag ska träna. Men just i denna stund vet jag inte om jag orkar. Många timmar kvar och ett par koppar kaffe kan göra susen. Till saken hör ju oxå att man lätt blir slö av att bara vara hemma....Nu är jag höggravid och har all rätt att känna mig trött...men ibland får man bara "sparka igång" kroppen lite......och se hur den svarar!

Hoppas du får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar