Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

Träning,landning och Lycka!!




CHARLIE

Isolde med Eddie


Världens mysigaste vänner!
Börjar landa i min nya roll....börjar känna mig full av energi igen. Den försvann här innan helgen då jag verkligen blev sjuk! Men nu mår jag prima!
Idag kom den där Totala Lyckoruset över mig....när vi varit iväg och köpt en cykel till Isolde och hon och Johan cyklade här utanför...Isidor sov med en nalle runt huvudet som han fått "låna " av Isolde....Då rann tårarna så min lins for ur!!!!

Den lille "skrutten" är än så länge ett behändigt barn och jag hävdar bestämt att pojkar är lugnare .....ger mig aldrig där och kan nog säga att med nu 4 killar så är jag "proffs"....o)))

På morgonen tog vi en promenad till gymmet och jag avverkade mitt första pass. För en del verkar det galet/idiotiskt! Men då ska man veta att jag tränat fram till 4 dagar innan han föddes. Så ett försiktigt pass vad det som blev! Härligt!!!! Jag ska givetvis forsätta i ett lungt tempo ett tag till. Man är inte återhämtat än även om  det känns så.

Vi åkte sen till Skövde och köpte en cykel till Isolde. Nu har hon cyklat och cyklat här.

Här snöar det, vilket inte ingick i min plan om en långpromenad !

Kanske den får vara idag!

Bilder från helgen kommer HÄR...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar