Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

God Morgon!

Torsdag morgon.....
Betyg på nattens sömn = En svag 4

Isolde gillar att ligga kvar en stund och kolla på Tv. Annars hade vår dag startat kl 05.22. Lägg  då till att jag varit vaken sen 02.30....Hmmmm.....känns lite sådär med detta just nu!

Nå Väl!
Isolde är på dagis en stund. Jag ska nu på förmiddagen göra ett "röj " här hemma. Sen ska jag soooooova!

Lite så mina dagar ser ut nu.
I eftermiddag kommer Anita och Gabriel hit. det va länge sen vi kunde ses. "Dom" driver vårt fina gym här nu och tid för att träffas utanför gym dörrarna blir få. Men idag ska vi få till det!

Jag har nu 9 dagar kvar.....till BF. Alla som gått och väntat på detta datum VET att man blir ganska fixerad vid datumet. Efter det datumet är det TOMT i min kalender, inget inbokat. Även fast det är 5 barnet så är det så här. Att det skulle ske nån förlossning innan detta datum tror jag inte. Trots att det funnits "hot" om i det i 15 v. Jag tror att har jag nu gått så här länge är förutsättningarna lika som för alla andra.

Nu kom min 17 årige son ner drällandes för trappan med orden -Snälla mamma koka kaffe!!!
Så klart jag gör .o)

Snart är han vuxen på riktigt.....det märks i bland och i bland inte :o)
Snart ska han leta jobb....kanske flytta.....
Vart tog dessa år vägen....vad hände med den lille lille pojken med mariekex runt munnen och som älskade traktorer och bilar!  Helt galet!!!!
Han har kommit så långt i livet nu att han faktiskt gärna tillbringar tid med "oss".
Roligt....
Hos oss är det en salig blandning.....snart bäbisar...småbarn....tonåringar och en vuxen tonåring!

Igår träffade s vi i Kyrkans hus ....detta ställe är så bra! Isoldes lilla "skada" på tummen efter att klämt sig i december gjorde sig påmind...NAGELN börjar lossna och jag nästan svimmar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar