Summa sidvisningar

fredag 10 februari 2012

Tack för Er!

Vi är lediga båda två....underbart skönt!!!!

Lisa tog med mig ut på lite fikamys på stan....2 st ganska envisa 2,5 åringar va oxå med oss. :o)
Tur jag har er mina vänner som  tar mig mig ut eller besöker mig då och då...hade nog blivit galen annars!
Igår va Gabriel och Anita här...vi hade det mysigt och barnen lekte bra!

På kvällen körde jag en Easyline klass+ träna liiiiite själv! Inget som är nåt att skryta om men lite axlar blev det.

Det är seeegt nu....jag har fått "hälsporre" till på köpet. Än så länge kan jag skratta åt det....haha!

I kväll ska sonen och jag på bio. Isolde ska va hos morfar...Johan ska åka skidor med sina jobbarkompisar.
Är väl lite sista chansen att komma ut på nåt nu kvällstid för ett bra tag framåt!!!!

Ska bli väldigt mysigt att göra nåt själv med sonen. Känns som det va alldeles för länge sen. Hoppas jag kan hålla mig vaken bara. En påse godis och lite sockerrus så går det nog!!!!!

Nu slöar vi lite....Isolde har lagt sig på golvet och vill ha med mig där. Jag avstyrar det då jag inte skulle ta mig upp igen!
V 39



1 kommentar:

  1. Spännande nu, funderar varje gång jag går in om det ska vara en bebis där. Lycka till /Stina

    SvaraRadera