Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Mysig söndag!

Sovit riktigt bra i natt! Så skönt....
Jag är pigg igen och hade energi över till att involvera delar av min familj i "STORSTÄDNING"...det va välbehövligt kan jag lova!!!! Fy, vad här såg ut!
Men nu så har vi fångat dammråttor och fått i ordning lite. Genast känner jag mig mer till freds....sjukt???? Kanske......skiter i vilket....

Vi tog sen en promenad i detta vårväder som kan få vem som helst att spritta av lyckorus.....

På eftermiddagen kom Kristina och Anderas hit med sina små killar ända från Bollebygd. Önskar så dom bodde närmare.....så vi kunde ses mysket oftare. Mysfika och extremt bra lekande barn!!!!

Isolde va helt slut vid 17 tiden och ville sova. Kvällsbad och bus och sen slockande hon innan 18....får se i morgon hur smart detta va!

Lille Isidor (Å, idag drabbades jag av ångest när folk säger...Aaaaa...Izor...gladiatorn)) Neeeej...det va ju detta jag inte ville!!!!!! Han sover mest nöjd och så go. Fortfarande så där "grodig" och luktar ljuvligt! Tänk den som tar fram en bäbis-lukt parfym......o)))

Nu har store sonen kommit hem och vi har ätit.
I morgon ska jag börja träna...ta en vikt....mäta mig...fota mig.....Sen är det dax!!!
Än en gång....NU KÖR VI!!!!!!
10 kg ska väck......Japp, så är det!!!!

Ska bli...kanske inte kul men ändå helt okej!!!!
Älskade lille plutt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar