Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

En klapp på rumpan och en räka på magen!

Förlåt...kunde inte låta bli ! :o)
Inte en "bäbisräka" på magen....den är i än. Precis ätit en räkmacka från gymmet men hälften är på magen då jag inte kan sitta vid tv bordet och äta längre...det tar imot överallt.
Varit på MVC, lyssnat på "liten" mellan alla sammandragningar...det tar sin lilla tid när jag är där nämligen . Allt bra med "liten" och mor....
MEN detta "tjat"......"tjat"....denna gången vågar jag bita ifrån. MEN gåååår du här än känns så uttjatat så jag vill spy! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag ska inte ens ha än så än behöver man inte ens vänta!!!!!!!!!!!! Jag blir irriterad....har lite över 1 v kvar! Har varit i "barnafödar livet " i 18 år nu och detta har inte ändrats alls!!!!

Går jag över tiden så jag isolerar jag mig!
OCH det kommer jag nog göra.....

Kollade på "Efter 10 med Malou".....sov lite oxå. Då va Torsten Flinck där, en ganska udda personlighet som måste vara den svåraste människa att ha i en studio och få nåt sammanhängade ur. Men vilka rubriker denna lilla "klapp på rumpan" fick i lördags. På fullt allvar....vad är det att ens dra upp i media. Okej, det va väl fel kanske men käre tid.....finns väl betydligt hemskare saker som händer unga tjejer varje dag.....Nä, en klapp på rumpan är väl ingen fara...va kanske bara fel person som gav den.
Inte många gånger under denna garviditet har jag gjort detta...kanske 3......En natur godis påse på magen och en dålig film!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar