Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

En prinsessa....

I natt så har jag följt "prinsessans" väg....mellan amningar och tupplur. Kanske ska se om Victoria har "fejan" så kan vi sitta där och snacka nattetid  när vi ammar! Undrar såååå hur det blir för henne...är det självklart att amma??? Så roligt för dom i alla fall och hoppas innerligen dom kan få lite lugn och ro mitt i allt.

Nu ligger vår lille Isidor här och sover så där skönt så man knappt kan slita blicken från det pyttelilla ansiktet, så perfekt.....ser nästan overkligt ut. Huden är som porslin...munnen så perfekt!!!!

Vi städar här idag..och tvättar!
Skönt att få lite ordning!

Ser ut som det blir en fin dag.
I eftermiddag får vi besök av BVC....fikamys med grabbarna har jag utlovat!!!

Nu går jag mot mina sista dagar i "sötebröds-land" . På Måndag går startskottet.....inte så att jag spurtar från start. Men nu ska även jag tas om hand. Blir roligt på nåt sätt. Jag vet egentligen inte hur många kilon det handlar om då jag va tvungen att sluta väga mig då jag blir fixerad. Men ca 8kg ska bort...kanske 10-13 vi får se.

Isolde börjar bli liiiite intresserad av böcker...till min glädje!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar