Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2012

Fredags mys och bäbis i datorn!

Jag har tränat!
En stund på crossen och sen ett axel/biceps pass. Kan ju kanske inte påstå att motivationen växer ihop med min spegelbild. Men känner mig löjligt nöjd med att jag inte hamnade i soffan denna graviditet heller. 
Även om jag en period va tvingad till sängläge så va det bara att ta sig upp igen sen när kroppen va redo. Men visst är det bekvämt att ligga i soffan.....det gör jag ju det oxå...mycket!
Det handlar inte om att jag är "redig" på nåt sätt utan det handlar om att jag mår bra av att träna även som gravid. De gånger min kropp satt STOPP , det är vid ganska många tillfällen, ja, då har jag vilat!

OM...jag säger OM jag mår bra så kommer jag att köra några pass till. Det handlar så klart inte om nån MAX träning men styrkemässigt ligger jag ganska bra till. Inte förlorat mycket alls...gjorde jag inte sist heller. Kommer väl få jobba lite med konditionen sen men...

Nu är det fredags myyyys.
Vi har precis "skypat" med Johans syrra Jenny...som hade en alldeles nykläckt liten gosse i famnen. DET är riktigt konstigt tycker Isolde....hon sitter stel som en pinne och stirrar på skärmen! En levande bäbis i vår dator......
Tänk va små dom ÄR!
Jag längtar så jag blir snart galen.......
Min tid kommer....det får dröja ...men jag är riktigt taggad att få komma i trivselform igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar