Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2012

MOT alla odds....

Även om jag varit vaken sen 02.35 så känns det till å med okej. Galet detta ju!!!!! Ska inte gnälla mer om detta nu...
Jag "snörvlar" på , förkyld och röda ögon. Tack å lov att dom andra barnen är stora och är en tillgång just nu. Dom ordnar och grejar med Isolde....hon bara njuter av upppmärksamheten. Vänta du flicka lilla, snart ska den delas....HUJEDAMEJ!!!! :o)))))
Idag va det bitigt här...-13. Det känns kallt det .Jag tog en promenad runt kvarteret. Uppiggande kan jag lova.

Nu hamnade jag framför Nyhetsmorgon....ska ta mig ut lite idag. Gå förbi gymmet och säga HEJ....känns som det va evigheter  sen jag va där.

Jag är riktigt trött på att va gravid nu....kanske mer att jag känner att väntan varit extrem lång.

För ca 14 v  sen låg jag här i soffan...vågade knappt gå på toa....övertygad om att jag skulle föda i v 26-28...i bästa fall v 30 kanske. Så rädd jag va!!!! "Planerade" hela livet för oss...hur skulle detta nu bli?!?! Allt visade på tidig förlossning......

Här sitter jag nu med jättemage och "liten" är kvar....v 38...egentligen mot alla odds. Jag är oändligt glad för det....MEN Nu får du gärna komma faktsikt!

Ett par turer i slalombacken....benpass och zumba ....storstädning.....och upp och ner i trappor känns lockande. Tyvärr tror jag inte  något sånt hjälper ändå....jag tror att den kommer när den är klar! Just nu har jag väldigt lite sammandragningar i stället...mindre än på hela graviditeten Kroppen är bra konstig!!!! Jag behöver vara nåt piggare innan tror jag....

 A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar