Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2012

Tack för idag.....

Hann både vila och ge mig ut på en liten shoppingtur.  Varför i hela friden pinar man sig själv så hårt att man utsätter sig för att prova kläder i v 39. Det är ju helt vansinning...till saken hör ju oxå att man i provrum även ser baksidan. Den slipper man ju i spegeln hemma och vänder man sig om ser man ändå inte hela ryggtavlan och röv. Ingen överraskning i spegeln men TJOCK  + blek så man skiftar i grönt är inte en rolig syn. Men snart snart.....då ska jag igång igen. Shit va taggad jag är!!!!!!
Ja, ett par handskar till sonen och ett par till Isolde vaddet som blev....lite nötfärs och Wc Anka oxå!!!!

Hämta Isolde på dagis och sen fick vi till en fika med Anki på stan. Mysigt att kunna ses då och då. Hon är rolig,spontan och förskönar INGET . Där ganska charmiga egenskaper :o)

Hem och byta om. Dax att köra en Easy line klass. Isolde va på barnpassning. Johan kunde träna...jag orkade inte. Social träning är nog så viktig just nu. Vi kom inte hem förrän 19.30. Blev en lång gym-kväll.

Nu så...är det soffmys och Nyheterna innan jag ska lägga ner huvudet på kudden!!!!

Galen och alldeles Underbar!!!



1 kommentar:

  1. Ja du vännen, med dig är det inte svårt att kul!

    SvaraRadera