Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

Godmorgon!

Kan inte påstå sonen sovit lysande under natten...inte storasyster heller.
Lååång natt!

Men nu lägger vi den till historien och kör en ny dag! Inget varar för evigt, inte ens en 3.800g gosse som hänger i mina bröst!!!

Isolde är på dagis....kom på att min 18 årige son nog inte fick nåt kaffe med sig i morse till praktiken. Här lever vi verkligen i många världar!

Nu har jag ålat, tryckt och puttat i mig i ett par jeans....av de större storlekarna! Jag inser att det kommer ta tid att komma i mina snygg jeans och skulle inte ens få för mig att testa!!!

Hemmet ser ut som det ska med en bäbis....handdukar,amningskupor,blöjor,tvättlappar,nappar och mitt i allt lite lego,dockor och en halväten macka...Rörigt,stökigt och alldeles perfekt!

Dax att "kamma ihop" sig lite och ge mig ut på en lite promenad medans Johan tränar!!!!

Snygging!!!
Idag ska vi komma på ett nman till "lillebror"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar